Tietoja minusta

Oma kuva
Keskusteluja, hulluttelua, maailman ihmeellisyyttä, kaiken maailman omia pikku projekteja ja miehiä rakastava humanistityttö. En usko valmiiksi kuljettujen polkujen paremmuuteen, vaan haluan olla avarakatseinen. Tällä hetkellä testailen, onko minusta aikuiselämään, ja kuinka voisin luoda siitä omanlaiseni. Etsin lisärohkeutta, itseäni, hupsuja ihmisiä ja omia juttuja. Haaveilen itseni kehittämisestä, leppoisista illoista ihanien ihmisten keskellä ja siitä, että erotan omat unelmani muiden unelmista.

tiistai 28. elokuuta 2012

En tiedä mitä kirjoittaa (tai no tuossa melkein valmis blogiteksti odottelee julkaisuaan, mutta mutta mietin vielä). Teen kuitenkin kokeilevan päivityksen ja surffailen youtubessa, ja napsin omasta mielestäni parhaat kohdat niistä kappaleista, joihin törmäilen. Aloitan Epuilla ilman sen suurempaa sanoiksi puettavaa syytä ^_^ Etenen valitsemalla aina oikeassa reunassa olevan videolistan ylimmän kappaleen (ellei se ole jo kerran kuunneltu)

Suru soittaa mielen mustin koskettimin
Vahingossa vaikka valkoista koskettikin

ja sitten mietin; josko soittaisin jollekin
ei kukaan soita minulle, soittaisinko sinulle
kun et kuitenkaan pääsisi tulemaan
ja makaan selälläni, minun kelloni raksuttaa
pikkuhiljaa naksuttaa

Yö on hiljaa ja antaa minun kuunnella itseänsä
Ajatusteni huonossa seurassa mykkiä vitsejänsä
Miksi minulle sinäkin olet vain heijastus peloistani?
Joku kanssani sinut jakaa enkä selviä veloistan

En saa mielestä sinua, en saa, en saa
etkö muistaisi minua, edes pullopostilla

Mä itkin vähän, kun tiskasin ja lakaisin.
Mä tahdon tähän taloon sinut takaisin.

Voi tuuli kylmästi kutittaa selkään, se eteenpäin työntää älä siis pelkää

Elämäni oli tylsää niin
Sitä tylsyyttä katselin silmät kii
Silmäni avasin ja maailman näin
Maailmaani katsomaan jäin

Maailmalle mitä musta pellestä jää,
Vain karmeita tarinoita repussa mulla
Nyt istun alas, panen reppuni laulamaan,
Tarinaa kertomaan
Tarinaa menneistä, aa, markoista penneistä (jatkoin tuota tuonne asti markkojen ja pennien takia. Penni on tosi söpö sana <3)

 NÄH, TÄSTÄ TULE MITÄÄN. Lähinnä siks, että nyt vaihtu ylin bändi PistePisteeseen, enkä siitä erityisemmin tyksi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti